Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål om din bolig eller boligafdeling, kan ejendomsfunktionæren, afdelingsbestyrelsen eller medarbejdere i Administrationen hjælpe dig.
Ejendomsfunktionær
Ejendomsfunktionæren er ansat af Ringgården til at passe afdelingen. Hvis du har spørgsmål eller problemer, så kan du trygt spørge ejendomsfunktionæren i den daglige træffetid. Træffetiden og andre oplysninger om din ejendomsfunktionær kan du se på Vores afdelinger.
Får du alvorlige problemer uden for ejendomsfunktionærens daglige arbejdstid – hvis der fx springer et vandrør – skal du ringe til Servicetelefonen på tlf. nr. 70 11 12 14.
Afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsen er valgt af beboerne på afdelingsmødet. Afdelingsbestyrelsens medlemmer får ikke løn, men arbejder frivilligt for at styrke afdelingens sociale liv og for at varetage beboernes interesser. Alt, hvad der handler om aktiviteter i boligområdet, skal man gå til afdelingsbestyrelsen med. Du kan finde din afdelingsbestyrelse på MinSide.
Ringgårdens Administration
I Administrationen kan vi hjælpe dig med mange forskellige ting. Vi ordner alt, hvad der handler om betaling af husleje og varme, vand, el m.m., medmindre der afregnes direkte med værket.
Vi planlægger afholdelsen af afdelingsmøderne og udarbejder dagsordener og samler forslagene til møderne.
Du kan også henvende dig til Administrationen, hvis du oplever udfordringer i din bolig med støj eller andre gener fra dine naboer. Du kan læse mere om naboklager under Naboliv - På godt og ondt.
Under Kontakt kan du finde medarbejderne i Administrationen.
Ofte stillede spørgsmål
Hvis din vandhane drypper skal du kontakte din ejendomsfunktionær i hans træffetid eller skrive en mail til områdekontoret.
Ejendomsfunktionæren og områdekontorerne kan ses på Vores afdelinger.

SMS-service - vi giver dig besked
Vi sender dig en sms, hvis der er akutte problemer i din bolig eller afdeling.
HVORFOR
Sms-servicen bruges ved akut opståede situationer fx drifts- og forsyningsforstyrrelser, men også om arbejde i afdelingen, større renoveringssager, møder mm.
HVORDAN
Hvis telefonudbyder har din adresse, tilmeldes du automatisk – medmindre du har et taletidskort, hemmeligt nummer eller et erhvervsmobilnummer.
Du kan tilmelde flere numre på samme adresse.
HUSK at afmelde servicen, hvis du flytter.
HVOR
Tilmeld dig her: https://sms-service.dk/
Akut behov for hjælp?
Akut behov for hjælp?
Har du akut behov for hjælp uden for Ringgårdens åbningstid, skal du kontakte Servicetelefonen på 70 11 12 14.